MALTA povinnosti zakladatelů klubu
Napsal: 11 bře 2023, 07:43
Malta spustila registrační systém a informační web, kde je uvedeno vše co je třeba k nutné registraci, aby mohl být klub provozován.
https://aruc.mt/registration-for-a-licence/
Jeden ze 4 zveřejněných dokumentů.
POKYNY PRO PODÁVÁNÍ ŽÁDOSTÍ
První otázka se týká počtu členů, které by chtělo budoucí sdružení uspokojit. Větší sdružení platí vyšší poplatky.
KATEGORIE 1 - do 50 členů
KATEGORIE 2 - 51 až 100 členů
KATEGORIE 3 - 101 až 250 členů
KATEGORIE 4 - 251 až 350 členů
KATEGORIE 5 - 351 až 500 členů
ČÁST A
V části A musí žadatel předložit navrhovaný název sdružení, adresu sídla, kontaktní číslo a e-mail.
Dále musí žadatel uvést údaje o zakládajících členech.
U každé osoby jsou vyžadovány následující údaje.
Jméno | Číslo průkazu totožnosti | Datum narození | Místo narození | Státní příslušnost | Bydliště
Adresa | Kontaktní číslo | E-mailová adresa |
U každé osoby žadatel rovněž uvede, zda bude zasedat v radě.
U správců jaká bude jeho funkce ve sdružení.
U klíčové osoby, žadatel rovněž uvede její současné zaměstnání a jméno společnosti.
Pracovní zkušenosti.
V dalších oddílech, žadatel uvede údaje o jednotlivých osobách ve sdružení na jakých budou pozicích.
Musí být uvedeny stejné údaje jako u klíčové osoby.
ČÁST B
V části B žadatel uvede adresy míst, kde se bude spolek provozovat.
ČÁST C
Sdružení
Kopie stanov sdružení
Logo
Zásady členství
Organizační struktura
Formulář osobního prohlášení, zdroj majetku a prohlášení o způsobilosti a bezúhonnosti.
Formulář pro šetření - zvláštní pověření pro každého ze zakladatelů, klíčového funkcionáře a administrátory
Kodex chování sdružení
Kopie všech dohod nebo závazných dopisů s držiteli klíčových funkcí
MÍSTA POUŽÍVANÁ PRO ČINNOST SDRUŽENÍ
Zpráva architekta o každém z navrhovaných prostorů, která obsahuje prohlášení, které potvrzuje, že uvedená nemovitost se nachází ve vzdálenosti nejméně dvě stě padesát metrů (250 m) od místa, kde se nachází školy, klubu nebo střediska mládeže a vztahuje se na ni ustanovení o ochraně životního prostředí.
Zpráva musí rovněž obsahovat plány stavby a plány vnitřního uspořádání potvrzené architektem.
Zpráva od architekta musí být o každém z navrhovaných prostorů.
Posouzení bezpečnostních rizik pro každou lokalitu včetně půdorysů, které jasně ukazují umístění bezpečnostních prvků.
Prohlášení zakladatelů sdružení, že sdružení, bude mít potřebná legitimní práva k prostorám a budou mít tato práva po celou dobu platnosti licence. Toto prohlášení musí být doplněno příslušnými podklady, dokumentací.
PROVOZÍ INFORMACE
Podrobnosti o procesu pěstování, zpracování, skladování a uchovávání. Včetně zdroje (zdrojů) osiva a druhů, které budou použity.
Jména kmenů, které budou použity.
Prohlášení, že nebudou použity chemické pesticidy, a podrobnosti o všech živinách, organických pesticidech a jiných přírodních metodách, které se použijí k ochraně rostlin konopí.
Zásady a postupy týkající se hygieny a sanitace, ochrany proti škůdcům.
Postupy o nakládání s odpady a kontrolu životního prostředí (filtrace vzduchu),větrání, osvětlení, zásobování vodou, regulace teploty a vlhkosti).
Postup jak bude veden sklad a vedení zásob.
Postupy týkající se bezpečnosti ( BOZP).
Plán obnovy provozu.
DOPRAVA
Smlouvu nebo dohodu s certifikovanou dopravou ADR s poskytovatelem těchto služeb.
Zásady a postupy přepravy.
DISTRIBUCE
Technické specifikace a obrázky obalů, které se použijí.
Iniciativy pro snižování škod.
Postupy pro vystavování výrobků.
Postupy pro vedení záznamů v registru členů.
LIDSKÉ ZDROJE
Zásady a postupy, které budou použity k zajištění toho, aby se zaměstnanci a poskytovatelé služeb chovali řádně.
FINANČNÍ PLÁN
Podrobné tříleté finanční prognózy, včetně příjmů a výdajů, rozvahu a výkazy peněžních toků.
Podrobnosti o předpokládaných příjmech, které bude sdružení vytvářet, zahrnující členské příspěvky a ceny různých druhů konopí a jejich množství. Obsahy látek (THC,...), které budou distribuovány.
https://aruc.mt/registration-for-a-licence/
Jeden ze 4 zveřejněných dokumentů.
POKYNY PRO PODÁVÁNÍ ŽÁDOSTÍ
První otázka se týká počtu členů, které by chtělo budoucí sdružení uspokojit. Větší sdružení platí vyšší poplatky.
KATEGORIE 1 - do 50 členů
KATEGORIE 2 - 51 až 100 členů
KATEGORIE 3 - 101 až 250 členů
KATEGORIE 4 - 251 až 350 členů
KATEGORIE 5 - 351 až 500 členů
ČÁST A
V části A musí žadatel předložit navrhovaný název sdružení, adresu sídla, kontaktní číslo a e-mail.
Dále musí žadatel uvést údaje o zakládajících členech.
U každé osoby jsou vyžadovány následující údaje.
Jméno | Číslo průkazu totožnosti | Datum narození | Místo narození | Státní příslušnost | Bydliště
Adresa | Kontaktní číslo | E-mailová adresa |
U každé osoby žadatel rovněž uvede, zda bude zasedat v radě.
U správců jaká bude jeho funkce ve sdružení.
U klíčové osoby, žadatel rovněž uvede její současné zaměstnání a jméno společnosti.
Pracovní zkušenosti.
V dalších oddílech, žadatel uvede údaje o jednotlivých osobách ve sdružení na jakých budou pozicích.
Musí být uvedeny stejné údaje jako u klíčové osoby.
ČÁST B
V části B žadatel uvede adresy míst, kde se bude spolek provozovat.
ČÁST C
Sdružení
Kopie stanov sdružení
Logo
Zásady členství
Organizační struktura
Formulář osobního prohlášení, zdroj majetku a prohlášení o způsobilosti a bezúhonnosti.
Formulář pro šetření - zvláštní pověření pro každého ze zakladatelů, klíčového funkcionáře a administrátory
Kodex chování sdružení
Kopie všech dohod nebo závazných dopisů s držiteli klíčových funkcí
MÍSTA POUŽÍVANÁ PRO ČINNOST SDRUŽENÍ
Zpráva architekta o každém z navrhovaných prostorů, která obsahuje prohlášení, které potvrzuje, že uvedená nemovitost se nachází ve vzdálenosti nejméně dvě stě padesát metrů (250 m) od místa, kde se nachází školy, klubu nebo střediska mládeže a vztahuje se na ni ustanovení o ochraně životního prostředí.
Zpráva musí rovněž obsahovat plány stavby a plány vnitřního uspořádání potvrzené architektem.
Zpráva od architekta musí být o každém z navrhovaných prostorů.
Posouzení bezpečnostních rizik pro každou lokalitu včetně půdorysů, které jasně ukazují umístění bezpečnostních prvků.
Prohlášení zakladatelů sdružení, že sdružení, bude mít potřebná legitimní práva k prostorám a budou mít tato práva po celou dobu platnosti licence. Toto prohlášení musí být doplněno příslušnými podklady, dokumentací.
PROVOZÍ INFORMACE
Podrobnosti o procesu pěstování, zpracování, skladování a uchovávání. Včetně zdroje (zdrojů) osiva a druhů, které budou použity.
Jména kmenů, které budou použity.
Prohlášení, že nebudou použity chemické pesticidy, a podrobnosti o všech živinách, organických pesticidech a jiných přírodních metodách, které se použijí k ochraně rostlin konopí.
Zásady a postupy týkající se hygieny a sanitace, ochrany proti škůdcům.
Postupy o nakládání s odpady a kontrolu životního prostředí (filtrace vzduchu),větrání, osvětlení, zásobování vodou, regulace teploty a vlhkosti).
Postup jak bude veden sklad a vedení zásob.
Postupy týkající se bezpečnosti ( BOZP).
Plán obnovy provozu.
DOPRAVA
Smlouvu nebo dohodu s certifikovanou dopravou ADR s poskytovatelem těchto služeb.
Zásady a postupy přepravy.
DISTRIBUCE
Technické specifikace a obrázky obalů, které se použijí.
Iniciativy pro snižování škod.
Postupy pro vystavování výrobků.
Postupy pro vedení záznamů v registru členů.
LIDSKÉ ZDROJE
Zásady a postupy, které budou použity k zajištění toho, aby se zaměstnanci a poskytovatelé služeb chovali řádně.
FINANČNÍ PLÁN
Podrobné tříleté finanční prognózy, včetně příjmů a výdajů, rozvahu a výkazy peněžních toků.
Podrobnosti o předpokládaných příjmech, které bude sdružení vytvářet, zahrnující členské příspěvky a ceny různých druhů konopí a jejich množství. Obsahy látek (THC,...), které budou distribuovány.